WorkPLAN Nákup a Správa skladů

WorkPLAN poskytuje všechny potřebné funkce pro řízení celého nákupního procesu. To zahrnuje požadavky na nákup, požadavky na nabídky, řízení skladových zásob, objednávky, příjem od dodavatele, kontrolní funkce a fakturace od dodavatele. 

Systém automaticky vytváří požadavky na nákup. Reporty skladových zásob, které jsou v reálném čase okamžitě po ruce. Import materiálového kusovníku probíhá přímo z CAD systémů což šetří čas a hlavně eliminuje chyby.

Stručná charakteristika

  • Integrovaný nákupní systém
  • Správa požadavků na nabídku (RFQs) před vydáním nákupní objednávky
  • Udržování minimálních skladových zásob
  • Automatizace dodávek od dodavatelů
  • Rezervace skladového komponentu
  • Sledovatelnost skladového hospodářství a skladových komponentů

Vytvořte si vlastní žádosti o cenovou nabídku (RFQ) pro objednávání zboží nebo materiálů. Po výběru nejvýhodnější nabídky se dá požadavek jednoduše přenést na nákupní objednávku, která zůstane s žádostí o cenovou nabídku spojená. 

Automatizujte import rozpisek materiálů z CAD systémů jako je Catia V4, Catia V5, Pro/E, VISI přímo do systému WorkPLAN. Případně můžete použít definované šablony nebo vytvořit materiálový rozpis ručně.

WorkPLAN řízení skladových zásob umožňuje vyhradit materiály pro vybrané operace, vytvářet příjmy z nákupních objednávek, udržovat minimální úrovně zásob a sledovat pohyby všech zásob.